چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you
چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you

و زندگی همچنان ادامه دارد...

 

 


آه ای زندگی

من پر بودم از ترانه هستی

من سرشار بودم از نفس های عشق

و لبریز ازمفهوم انتظار  


...... 
 

 


و مرگ  



همچون موش کوری ریشه های زندگی ، عشق و انتظارم را می جوید  



و شیره جانم زهر آلود هستی  



قلبم را فاسد می کرد  

 



ثانیه ها از هم پیشی می گرفتند

تا لحظه ای حتی

چشمم به نهایت عشق نیافتد

تا آغوشم همیشه از حسرت پر باشد

تا هیچ وقت کسی مرا به نام پدر نخواند ....  

 



امشب خاک سرد ی بر جسمم سنگین است  



و روحم نظاره گر عشق مادر و پسریست که یکدیگر را در آغوش گرفته اند 
 


وتا ابدیت جاریست 
 


تا آنسوی حیات..... 
 


شیدا  


90/10/ ۱6  

 


" اشک حسرت می نشیند بر نگاه من "  



پ ن : برای پدری که روز مرگش مصادف با زاد روز پسرش یود 
 


روحش شاد

حالمان خوب است ... اما تو باور نکن

سرم سنگین شده

قلیم  تیر می کشد

چشمه چشم هایم خشکیده

احساسم یخ زده است مثل این  روزها

همین روزهای سرد زمستانی 

لیوان چای و فنجان فهوه

آتش شومینه نیز

سرمای روحم را گرم نمی کند 

شرابی می خواهم سوزنده

تا ذوب شوم

 روان شوم

و بجویم راه خویش

برای من استکانی محبت نیز کافیست  

 


90/10/8

شیدا



"وقتی که زندگی من دیگر

چیزی نبود، هیچ چیز به جز تیک تاک ساعت دیواری

دریافتم ، باید باید باید

دیوانه وار دوست بدارم."