چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you
چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you

پاییز

 

 

 

جشن خواهم گرفت آمدنت را  

که همراه با بادهای روح نوازت  

آرمشی را به جانم می بخشی  

با نم نم باریدن هایت  

دلتنگی هایم را شستشو می دهی  

و با برگ های زرد و خشکیده ات   

حسرت خاطراتی خوش اما تکرار نشدنی را  

یادآوری 

اینجا در انبوه جنگل های شمال  

در ین هوای شرجی و همیشه مه گرفته 

من

دختری از تبار پاییز  

 همیشه با تو متولد می شوم   

 

شیدا 

 

پ.ن. 

باز پاییز از راه میرسه و دلم مثل آب و هوای فصل خزان باروونیه .  

نمی دونم چرا با آمدن پاییز قوه تخیلم فعال می شه و همه خاطراتم و مرور می کنم . و بعدش یه نفس بلندی که از سینه بیرون می آد. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ه ه ه ه ه ه......

دل ....

این وبلاگ و می خواستم بنویسم که شاید بعد ها که عزیز دلم خوندن و یاد گرفت . بخونه و بفهمه چیزی های که توی دلم بود و نمی تونستم این روز ها براش بگم . ولی با اتفاقاتی که افتاد دیگه حتی نیازی به خوندن تنها دلیل زندگیم هم نیست . اینجا گهگاهی می نویسم تا  یادم بمونه منم دل دارم .... چون این روز ها یاد گرفتم چطوری می شه بی دل زندگی کرد .... 

 

شیدا  

 

قانون

 

 

 


شاید قانـــون دنیا همین باشد ......

تو صاحب ِ آرزویــــی باشـی

کــه شیرینــی تعبیرش

برای دیگــــــریست