چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you
چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you

تابستان کم حوصله



این روز ها هیچ اتفاقی نمی افتد 


نه عابرها زیر خورشید سوزان تابستان آواز میخوانند


نه احساس ها درین هوای شرجی و دم کرده میل به بیداری دارند 


و نه حتی شاعر ها شعری از سر قافیه و ریف می گویند

 

دریا هم گرمازده شده و جان های نیمه جان آدم ها را کنار ساحل تف دیده اش بالا میاورد 


انگار می خواهد تقاص تمام سردی سکوت و تنهایی شب هایش را از آدم ها بگیرد 



زمین دل آشوبه گرفته ست 


مزاج آسمان ملتهب است 


و


زمان سست و سنگین و تنبل می گذرد 


تنها بی حوصلگی ست که تکرار می شود 


آدم ها در سایه یی اندک 


خاطره های پس وپیش شده   خود را  مرتب می کنند 


و به انتظار پائیز می مانند 


تا شور را دوباره از نو شروع کنند 



شیدا 


93/5/25


نظرات 2 + ارسال نظر
نادم جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

من پذیرفتم که عشق افسانه است این دل درد آشنا دیوانه است می روم شاید فراموشت کنم با فراموشی هم آغوشت کنم می روم از رفتن من شاد باش از عذاب دیدنم آزادباش گر چه تو تنها تر از ما می روی آرزو دارم ولی عاشق شوی آرزو دارم بفهمی درد را تلخی بر خوردهای سرد را...

زیبا بود .ممنون

سرباز یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:07 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

یعنی پاییز شور انگیزتر از تابستونه؟
شما هم زیاد حال و حوصله شعر نداری اخرن. نه؟ از نوشته اتون معلومه.
دلمون تنگ شده برای قلم زیبات...

دیگه شعرمون نمیاد سرباز ...
زمونه یه شاعرانگی هم به ما ندید ...
ولی درین که پاییز شور انگیزه ایمان دارم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد