چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you
چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you

حسرت



من مانده ام و یک خاطره 

از تمام روز هایی که به اشتباه  زندگی کرده ام 

تمام راه هایی که تا نیمه رفته ام 

و تمام لذت هایی که نبردم ...


من مانده ام و حجم خالی یک احساس 

از جنس باران های پاییزی 

شبیه بغض های نیمه راه مانده ی تنهایی 

که خیال باریدن ندارند 


بر چهره ی زندگی من 

عشق هیچ چیز نبود 

جز شیدایی های بی حد و حسابم 

بر فرزانگی های مردی که رسالتش نه شعر بود و نه جنون 


من ماندم و

 حسرتی که هرشب از یک خاطره 

گزیده می شوم 


شیدا 92/8/16


پ ن : با هم نوایی بسطامی 

من ماندم تنهای تنها....


نظرات 1 + ارسال نظر
سرباز جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

فوق العاده قشنگ بود....

مرسی سرباز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد