چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you
چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you

پای رفتنم ...


همیشه یک پای رفتنم لنگ بوده است


به گذشته که نگاه می کنم 


می فهمم خیلی پیش تر ازین ها باید دلم را بر می داشتم و می رفتم 


و تو همیشه با استدلال های منطقی ات 


تمام معادلات احساسم را بر هم میزدی



رفتم تا به تو ثابت کنم 


که در تعریف عشق منطق هیچ دوتایی چهار نمی شود


تمام قانون های ارشمیدوس را هم که از حفظ باشی 


باید بدانی چیز هایی هست که ثابت نمی شوند 


ولی همیشه وجود دارند 


...


قرارمان باشد 


شصت سالگی


زیر آسمان همین شهر


زمانی که تنها دلیل عقلانی رابطه ی من و تو 


برای عشق بی حسابش جشن می گیرد


روزی که شاید رفتن غیر منطقی ام را فهمیده باشی



پای رفتنم دیگر لنگ نیست 



و احساسم را که هیچ گاه درکش نکردی 



محکم تر و استوار تر است 


از تمام قانون های به اثبات رسیده ی تو 


پای رفتنم دیگر لنگ نیست....



شیدا 

92/8/7


پ ن : در آستانه ی 36 سا لگی , این همه نیرو از شیدا بعیده ....

خودتو غافلگیر کردی شیدا 

تووووووو می تووووونی 

اگه نتونم مال وقتیه که راه دیگه ای هست ,وقتی هیچ راهی نیست فقط باید بگی. من می تونم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

بچه که بودیم میدانستیم هر وقت گم شدیم باید سر جایمان بمانیم تا پیدایمان کنند …
مدت هاست ایستاده ام کسی مرا پیدا نمیکند !!!

من مدت هاست خودم را گم کرده ام ....
ممنون از حضورت

شادی چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سالها پیش که صدا بود و آسمانی روشن چشمان زیبایت را باز کردی و اکنون هر بار که پلک میزنی وجودم را لبریز از عشق و آرامش میکنی تولدت مبارک عزیز دلم

مرسی عزیزم
چه خوبه که تو هستی...

شادی چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

روشن ترین ستاره شب در چشمان توست وقتی که میخندی.. ای اسوه عشق و محبت
... طلوع زیبای زندگیت بی غروب باد تولدت مبارک عزیزم

فدات شم

شادی چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی میشوی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است بهانه زندگیم تولدت مبارک گلم

با تو همه چیز زیباست و ارام و دوست داشتنی...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ

من فریاد خفته ی زمانم ...
که در برهوت تاریخ رها شده ام...
همه را در می نوردم...
تا به تو برسم
به توو
به تووو
به توووو
و شک نکن
که من
می توانم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد