چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you
چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you

تاوان







بی قراری دلم حکایت امروز و دیروز نیست 


سالهاست تنها تر از یک نخل 



سبک تر از یک برگ

  

و تهی تر از حباب


در مسیر باد به هر سو کشیده می شود

 

بهانه ای برای پایان وجود ندارد

 

جز نا شکیبایی دل 


و چه دلیل موهومی است 


برای عاقلان . 

.

.

.

باید ماند 


ادامه داد

 

رفت 


و 


گذشت 


باید به انتها رسید 


حتی اگر دلی نباشد تو مجبوری که بمانی 


بی دل 


بی عشق 


بی دوست داشتن 


یک اشتباه و تاوانی که باید تا انتهای بودن پرداخته شود 



..... 
کاش سهمم از زندگی کوتاه می بود

 

کاش نگاهم را پر نمی کردم از آسمان 


کاش فرصت گفتن نمی گذشت 


و شاید اینگونه خواستن برایم بهتر است 


کاش هیچگاه مزه گس عشق را نمی چشیدم 


آری در جاییکه اجابت دعایی برای تغییر نداری 


بایستی از دریافت نعمت ها شاکی باشی 


شیدا




نظرات 1 + ارسال نظر
امیرعلی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

بابت نظرتون راجع به وبلاگم ممنونم .
ولی عذر خواهی منو بابت لینک بپذیرین .
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد