چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you
چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you

تو...

 

 


برای بودن با تو
ببین هر لحظه بی تابم
برای با تو بودن من
ببین از خود چه می سازم
پر از نورم پر از روحم
پر از رویای پرشورم
پر از معنی پر از عشقم
پر از آینده ای روشن
همیشه پر شدم از تو
خیال تو در آغوشم
همه هستی من از توست
منم با تو که من بودم
ببین دنیا چه غوغا کرد
من و ار تو جدا می کرد
و تو رفتی و من ماندم
هنوزم دل نوا می کرد
دلم شیدا دلم بی تاب
دلم در دام این دنیاست
رهایی بایدش امــــــــا
فلک او را به زنجیر کرد

شیدا 
 

۱۵/۵/۹۱

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ق.ظ http://www.shabestanesher.blogfa.com

سلام
خوبی؟
وای چه وبلاگ باحالی داری
از آوای دل وبلاگتون رو پیدا کردم
خیلی قشنگه
ب دلم نشست
چه اتفاقی
خیلی خوشحال شدم ک وبلاگتون رو دیدم
راستی منم یه وبلاگ کوچولو دارم ک شعر و داستانای خودمو توش میزارم
اگه دوس داشتی بهم سر بزن
منتظرتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
[لبخند][لبخند][گل][گل][قلب][لبخند][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد