چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you
چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you

غم

غم از درون مرا متلاشی کرد 

کاهیده قطره قطره تنم در زلال اشک 

من پیشرفت کاهش جان را درون  دل احساس می کنم 

 

من از تو بی نیاز تر از مردگان گور 

دیگر به من مبخش 

احساس دوست داشتن جاودانه را 

 

با سکر بی خیالی 

اعصاب خویش را  

تخدیر می کنم 

 

 

حمید مصدق

نظرات 1 + ارسال نظر
saher دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ


اشعار حمید مصدق‏
ﮐﻮﯾﺮ ﺗﺸﻨﻪ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ
ﺣﻤﯿﺪ ﺗﺸﻨﻪ ﺧﻮﺑﯽ
ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻦ
ﮐﻪ ﺍﺑﺮ ﺭﺣﻤﺖ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﮐﻮﯾﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺭﯾﺪ
ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺧﺎﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻥ ﺑﻨﻔﺸﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﯾﯿﺪ
ﻭ ﺑﻮﯼ
ﭘﻮﻧﻪ ﻭﺣﺸﯽ ﺑﻪ ﺩﺷﺖ ﺑﺮ ﻣﯽ ﺧﺎﺳﺖ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد