چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you
چیز هایی که همیشه می مانند

چیز هایی که همیشه می مانند

well i know' i know that somthings go but somethings never change like the way that i love you

به یادتم

امروز بعد مدت ها صداتو شنیدم . داشتی گریه می کردی که بیای پیشم ولی دور بودی عزیزکم دووووور . کاش الان تو بغلم بودی مثل همیشه روم دراز می کشیدی و من موهاتو از صورتت کنار می زدم واست کتاب قصه می خوندم . ...چقدر نبودنت و کم دارم به خصوص شب ها موقع خوابیدن . راستی اونجا کی برات قصه می گه تا بخوابی  اوتیس هم پیش منه گاهی از دلتنگی اونو بغل می کنم فرشته کوچولوی من تا اوتیس تو دستت نبود که خوابت نمی برد . ولی الان بدون قصه های من بدون اوتیس بدون همه اینها .........چه می کنی ؟؟؟؟؟؟؟ 

قراره فردا بیای . یعنی می آی ..... 

کاش زودتر فردا بشه .... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد